Doskonała propozycja dla osób planujących podjęcie pracy biurowej lub już się nią zajmujących. Podczas kursu uczestnicy poznają zasady funkcjonowania biura, które pomogą im łatwiej odnaleźć się w tym środowisku i wywrzeć pozytywne wrażenie na przełożonych i współpracownikach. Omówmy wszystkie uniwersalne zagadnienia dotyczące organizacji pracy, korespondencji, komunikacji i wiele innych. Dzięki temu wiele rzeczy stanie się prostszych.

Miejsce szkolenia: xxx

Czas szkolenia: xxx

Program szkolenia:

  1. Charakterystyka zawodu
  2. Organizacja pracy w biurze.
  3. Podstawowe zadania.
  4. Korespondencja biurowa. Zasady redagowania pism.
  5. Obieg i archiwizacja dokumentów.
  6. Komunikacja werbalna i newerbalna
  7. Biurowy savoir vivre.
  8. Rozmowy telefoniczne.
  9. Zasady zachowania w różnorodnych sytuacjach.

Adresaci: Osoby planujące podjęcie pracy w biurze, pracownicy biurowi. Osoby zainteresowane poznaniem specyfiki pracy biurowej.

Prowadzący: xxx

Cena szkolenia: xxx

Zapewniamy: materiały szkoleniowe i przerwy kawowe.

Informacje i zapisy: xxx