Cel: szkolenie daje szansę na uzyskanie lub uaktualnienie wiedzy oraz umiejętności z dziedziny szeroko pojętego marketingu, a szczególnie do zastosowania w firmach MŚP i rozwijających się

Zakres wiedzy: kurs składa się z 6 części tematycznych i pozwala na zdobycie wiedzy dotyczącej m.in. podstaw marketingu, marki w Internecie czy promocji w social mediach.

Adresaci kursu: wszystkie osoby chętne na zdobycie lub uaktualnienie wiedzy z obszaru zarządzania marketingiem, właściciele rozwijających się firm, a także wszyscy zainteresowani tematyką szkolenia.

Program kursu:

Wprowadzenie

  1. Marka- definicja, istota, znaczenie dla firmy,
  2. Rodzaje marek
  3. Sposoby mierzenia marki i świadomości klienta
  4. Storytelling, jako nowoczesna metoda komunikacji marki
  5. Wskaźniki mierzenia marki
  6. Macierz wzrostu marki
  7. CRM, jako narzędzie wzrostu marki

Marka, a Internet

  1. Strona internetowa firmy
  2. Social media, a promocja
  3. Videomarketing i YouTube, jako skuteczna komunikacja z klientami

Promocja internetowa, jako szansa na rozwój firm z MSP

  1. Content marketing
  2. Mailing
  3. PPC

Nowoczesne pomysły i technologie wspierające promocję

  1. Boty
  2. Tik Tok
  3. LinkedIn
  4. Google Analitics

Panel dyskusyjny- pytania, odpowiedzi, rozmowy

 

Czas szkolenia: 8h

Forma: weekendowe (2x4h: 17:00-21:00 LUB 1x8h: 9:00-17:00)

Miejsce: Krajowy Instytut Rozwoju Gospodarki,

Aleja Niepodległości 20/405

70- 412 Szczecin

Kontakt: 535 650 610  (telefon)

biuro@kirg.pl (e- mail)