Neuromarketing, czyli zrozumieć emocje klienta
Cel: szkolenie daje szansę na uzyskanie lub uaktualnienie wiedzy oraz umiejętności z dziedziny zarządzania marketingiem, a dokładnie komunikacji, obsługi i zarządzania procesami związanymi z klientem na podstawie jego emocji
Zakres wiedzy: kurs składa się z czterech części tematycznych i pozwala na zdobycie wiedzy dotyczącej m.in. różnic między tradycyjnym a nowoczesnym marketingiem, anatomii i procesów zachodzących w mózgu czy też roli zmysłów w podejmowaniu decyzji zakupowych.
Adresaci kursu: wszystkie osoby chętne na zdobycie lub uaktualnienie wiedzy z obszaru neuromarketingu, a także wszyscy zainteresowani tematyką szkolenia
Program kursu:
Neuromarketing vs. marketing tradycyjny
- Marketing- definicja, istota, funkcje
- Neuromarketing- definicja, istota, funkcje
- Neuromarketing vs. marketing tradycyjny- porównanie
Konsument i jego proces decyzyjny
- Klient- istota, podział, rodzaje
- Zachowania klientów- definicja, style postępowania, źródła
- Podejmowanie decyzji- modele, czynniki, etapy, rodzaje
Mózg, emocje i zmysły- ich znaczenie podczas zakupu
- Mózg- budowa anatomiczna, funkcje
- Emocje
- Zmysły człowieka i wyniki badań naukowch
Neuromarketing w praktyce
- Rodzaje i metody badań neuronowych
- Neuromarketing w okresie świątecznym
- Neuromarketing, jako element strategii znanych firm
Ciekawe badania neuromarketingowe
- Hipoteza markera somatycznego
- Czy ten dysk flash ma oczy
- Rozszerzenie zestawu narzędzi: korzystanie z neuronauki do zrozumienia sprzedaży
- Neuronauka i dobre samopoczucie: przewidywanie zachowania po rzuceniu palenia
- Dawanie przykładu: znaczenie kobiecych superbohaterów
Czas szkolenia: 7h
Termin kursu | Godziny | Cena |
---|---|---|
13.01.2020 | 9 - 16 | 520zł |
10.02.2020 | 9 - 16 | 520zł |
09.03.2020 | 9 - 16 | 520zł |
06.04.2020 | 9 - 16 | 520zł |
04.05.2020 | 9 - 16 | 520zł |
01.06.2020 | 9 - 16 | 520zł |
29.06.2020 | 9 - 16 | 520zł |
Sprawdź terminy innych kursów tutaj
Miejsce: Krajowy Instytut Rozwoju Gospodarki,
Aleja Niepodległości 20/405
70- 412 Szczecin
Kontakt:
Telefon: 512 276 835
E-mail: centrum@szkolen.pl