Cel: szkolenie daje szansę na uzyskanie lub uaktualnienie wiedzy oraz umiejętności z dziedziny zarządzania marketingu, a dokładnie komunikacji, obsługi i zarządzania procesami związanymi z klientem na podstawie jego emocji

Zakres wiedzy: kurs składa się z czterech części tematycznych i pozwala na zdobycie wiedzy dotyczącej m.in. różnic między tradycyjnym a nowoczesnym marketingiem, anatomii i procesów zachodzących w mózgu czy też roli zmysłów w podejmowaniu decyzji zakupowych.

Adresaci kursu: wszystkie osoby chętne na zdobycie lub uaktualnienie wiedzy z obszaru neuromarketingu, a także wszyscy zainteresowani tematyką szkolenia

Program kursu:

Neuromarketing vs. marketing tradycyjny

  1. Marketing- definicja, istota, funkcje
  2. Neuromarketing- definicja, istota, funkcje
  3. Neuromarketing vs. marketing tradycyjny- porównanie

Konsument i jego proces decyzyjny

  1.  Klient- istota, podział, rodzaje
  2. Zachowania klientów- definicja,  style postępowania, źródła
  3. Podejmowanie decyzji- modele, czynniki, etapy, rodzaje

Mózg,  emocje i zmysły-  ich znaczenie podczas zakupu

  1. Mózg- budowa anatomiczna, funkcje
  2. Emocje
  3. Zmysły człowieka i wyniki badań naukowch

Neuromarketing w praktyce

  1. Rodzaje i metody badań neuronowych
  2. Neuromarketing w okresie świątecznym
  3. Neuromarketing, jako element strategii znanych firm

Czas szkolenia: 8h

Forma: weekendowe (2x4h: 17:00-21:00 LUB 1x8h: 9:00-17:00)

Miejsce: Krajowy Instytut Rozwoju Gospodarki,

Aleja Niepodległości 20/405

70- 412 Szczecin

Kontakt: 535 650 610  (telefon)

biuro@kirg.pl (e- mail)